My best memories

Szerző: Thimmyke on 2010.07.31. 23:13

Azt hiszem mi egy széttépett kép vagyunk. Csak akkor érted meg igazán, mi is a szitu, ha összeillesztessz bennünket. Így vagyunk mi a csodálatos barátőmmel, sajnos elég kevésszer látom, mivel jó messze lakik tőlem. De mint minden évben idén is eljött a hét, hogy együtt rójuk Sopron és Budapest utjait. Amikor megláttam a peronon felénk suhanni (mert félreértés ne essék, Ő nem jön hanem SUHAN O.o) már tudtam milyen jó hétnek nézünk elébe. Bevágtuk a kocsiba a cuccokat és hazafelé tartottunk. Sok jó emlékkel és tapasztalattal gazdagodtunk ^^ Például kikészítettük Dánielt, a beteg vadmedúzát O.O (Y) voltunk strandon és leégett a seggem az egyik csúszdánál. Megtudtam, hogy nekünk valójában EKKORA faszunk van. Valamint ama feltevésnek is utána jártunk, vajon a faszverés tényleg unalmas lenne? Aztán a moziban csodás személyiségünk érvényesülni tudott, mivel csak ketten voltunk az előadáson. A lábainkat a magasba emelve kiabálhattunk kedvünkre, valamint a végén lévő számra esztétikusan ráztuk magunkat. Mert mi megtehetjük ^^ te nem O.O csak mi ^^ Mr. Properre örökké hálával gondolunk vissza, aki segített túlélni a hőséget. ^^

Aztán később felkaptuk a csomagokat és irány Pest. Voltunk moziba, rengeteg Rament ettünk, mert az olyan rohadt finom volt, megtanultam pálcikával enni és most kivételesen nem vertem be a fejem a wc ajtóba amikor kimentem dobni egy sárgát! O.o Gazdagodtam egy Soul Eateres nyaklánccal, de hogy mélypontot is mondjak a történetbe, elvesztettem a metróba a kitűzőmet O.O láttunk pár különös szerzetet, és ültem egy izzadt sonka mellett az ázsia járaton. Megmutattuk a japánoknak mire is lehet még használni a hőségben a fűvet öntöző berendezést, valamint elmentünk moziba. Elvesztettem a szüzességemet a 3D-s mozis szinten O.O megnéztük a shrekket én pedig elbűvölve nyúltam a kis repkedő fényfoltok felé, és fuldokoltam a nem létező füstben xD uszodába sajna nem jutottunk el mert utolsó napokban szar idő volt T.T rengeteg Józsit találtunk a szobánkba, akik nyomutak felénk a falon O.O fényképeztünk elementálokat, kuporogtunk a vonaton, az úttesten filmeztünk és fényképeztünk ^^ megnéztük az aurámat is ami narancs színű volt O.O sok érdekes dolgot hallottam aznap. Aztán mikor jött a búcsú ideje, vegyes érzelmekkel szálltam fel a vonatra. Nem akartam még hazamenni, de muszály volt...lassan elindult alattam a talaj, és láttam eltűnni a kedves integető alakokat a peronon. A papír ismét félbe szakadt, az egyik fele Én a másik Ő... Örökre a kedves emlékeim között őrzöm, és várom, hogy újra egy legyen a szétszakított fénykép.

 

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://thimmy.blog.hu/api/trackback/id/tr242190199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása