WoW... !!!

Szerző: Thimmyke on 2012.04.25. 18:42

 Hát eléggé elhanyagolom mostanában a blogomat, ami talán nem is olyan nagy baj. Végre igazán érzem, hogy élek. Pezseg körülöttem az élet! A suli zakatol ezerrel, mellette megy a munka a barátok és persze a szerelem ♥ Hálás vagyok a sorsnak, hogy ilyen társat adott nekem, azt hiszem megérdemlem végre, hogy én is boldog lehessek, olyan sok év szenvedés és nyüglődés után. Nemsokára itt a nyár és már is annyi - de annyi a tennivalóm. Szívesen nézek elébe, főleg, hogy a legtöbb a munkámmal kapcsolatos. A kertészkedéssel. Örömmel végzek "nehéz férfi munkát" szívesen dolgozok a gépekkel, sokan meg is néznek az utcáról, hiszen maguk az eszközök sokszor igen csak nagyobbak mint én. :) Abszolút nem bánom, nézzenek csak én büszke vagyok a hivatásomra!

 

 

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://thimmy.blog.hu/api/trackback/id/tr484473311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása