És vérzek... Vérezve szeretlek.

Szerző: Thimmyke on 2011.05.08. 10:39

 

Elzárkózva a szerelem elől, nem volt szükségem a fájdalomra. Egyszer vagy kérszer is elég volt, minden hiába. S az idő elmúlt, mielőtt rájöttél volna, hogy jéggé fagytál. De valami történt az első pillanatban veled, a szívem megolvadt, talált valami igazat.
És mindenki körbenéz, azt hiszik megőrültem. De nem érdekel, mit mondanak, szerelmes vagyok beléd, megpróbálnak elszakítani tőled, de nem tudják az igazságot. A szívem megsebesült egy résznél, amit mindig zárva tartok, de te most felnyitottál!

És én vérzek, vérezve szeretlek!

Megpróbáltam nem meg hallani, de túl hangosan mondták, a sértő zajok a fülemben megpróbáltak kétségbe ejteni, de én tudom, hogy a cél az, hogy ne bukjak el. De semmi sem nagyobb, mint az a hevültség, amit az ölelésedkor érzek, és mikor ebben a magányos világban arcodat láthatom. Mindenki azt hiszi rólam, hogy megőrültem... Talán igazuk van.

De nem érdekel, mit mondanak, szerelmes vagyok beléd! Megpróbálnak elszakítani tőled, de nem tudják az igazságot. A szívem megsebesült egy résznél, amit mindig zárva tartok, de te most felnyitottál!

És én vérzek, vérezve szeretlek,

Lassan kivérzek egészen. Nehezen akarják elhinni, de én hordani fogom ezeket a sebhelyeket, hogy lássa mindenki, amit mindig zárva tartok...

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://thimmy.blog.hu/api/trackback/id/tr862886724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása