Only Girl in the World

Szerző: Thimmyke on 2011.05.24. 23:36

Szeretném neked megmutatni azt ami a fejemben zajlik... Azt akarom, hogy csak rám figyelj, hogy csak én számítsak, csak én legyen a szíved közepén! Akarom, hogy én legyek az egyetlen lány a világon!!
Azt akarom, hogy rabolj el mint egy tolvaj, szoríts magadhoz erősen mintha minden rendben lenne, és ne eressz el! Én vagyok az egyetlen aki megért, te vagy az egyetlen aki parancsolhat nekem. Én elmondom neked minden titkomat, és ha már eléggé belém estél többé nem eresztelek el. Sajnálom Bébi én ilyen vagyok. Előbb utóbb ráveszlek, hogy lenyeld a büszkeséged! Mert én vagyok az egyetlen lány a világon!

 

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://thimmy.blog.hu/api/trackback/id/tr132930257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása